Om zijn activiteiten op het gebied van waterstof te kunnen faciliteren, kondigt Hyundai de lancering aan van HTWO; een nieuw merk dat het wereldwijd toonaangevende brandstofcelsysteem van Hyundai vertegenwoordigt. HTWO staat voor ‘H2’, het waterstofmolecuul, en vertegenwoordigt ook ‘Hydrogen’ (waterstof) en ‘Humanity’ (mensheid), de twee belangrijkste pijlers van Hyundai’s brandstofcelactiviteiten. Met HTWO wil Hyundai de toepassing van zijn brandstofcelsysteem uitbreiden in tal van transportgebieden, zoals schepen, treinen en heftrucks. Het streven is om een samenleving te creëren zonder uitstoot van schadelijke stoffen, de zogenoemde waterstofmaatschappij. Onlangs breidde Hyundai de afzet van zijn waterstof-elektrisch aangedreven bedrijfswagens uit naar China. Het gaat om in totaal 4.000 exemplaren waarmee grote Chinese bedrijven samen met Hyundai een ecosysteem voor bedrijfsvoertuigen met brandstofcel willen opzetten rond Shanghai en de Yangtze-rivierdelta. China wil in 2030 een miljoen waterstofvoertuigen op de weg hebben. Eerder al leverde Hyundai trucks met een brandstofcel aan Zwitserland, voor onder meer de bevoorrading van grote supermarktketens. Ioniq 5De volledig elektrische IONIQ 5 is adembenemend mooi en verbazingwekkend geavanceerd. De IONIQ 5 is een zogenoemde batterij-elektrische auto of kortweg BEV. Volledig elektrische voertuigen zoals de IONIQ 5 gebruiken geen fossiele brandstoffen. De iOniq 5 heeft dan niets te maken met de Hyundai iOniq Electric die er al was. De iOniq 5 is een flinke middenklasser die op het nieuwe platform staat. De IONIQ 5 is geïnspireerd op het futuristische ontwerp van de Concept 45 EV. Zijn opvallende lijnenspel is een eerbetoon aan Hyundai’s designerfgoed. Rond de introductie groeide het aantal Hyundai Ioniq 5 private lease initiatieven snel. I10De Hyundai i10 heeft alles in huis om de perfecte stadsauto te zijn. Met de zuinige 1.0 motor verbruikt deze auto weinig brandstof. Hiernaast is hij klein en compact. Toch biedt hij voldoende ruimte voor 4 volwassenen. Hyundai richt zich met de nieuwe i10 op autorijders die op zoek zijn naar een betaalbare auto met een brandstofmotor. Hyundai bracht de i10 in 2007 op de markt als opvolger van de Hyundai Atos. In 2020 kwam een volledig vernieuwd model op de markt. Het interieur van de nieuwe Hyundai i10 oogt fris en stijlvol. De i10 wordt gebouwd in de Hyundai Assan Otomotiv Sanayi fabriek in Izmit, Turkije. Hyundai i10 Private Lease is de voordeligste manier om in een nieuwe Hyundai te rijden. I20De eerste Hyundai i20 werd in 2008 gepresenteerd. Hij zit in het Hyundai aanbod precies tussen de Hyundai i10 en i30 in. In 2020 is de i20 vernieuwd. Hij heeft nu een bredere grille met aansluitend de scherp gelijnde koplampen. De i20 is heeft een eigentijds design en van binnen is hij opvallend ruim door de toegenomen breedte en wielbasis. Hiernaast is hij uitgerust met de modernste multimedia en veiligheidssystemen. Via Hyundai i20 Private Lease is het mogelijk om zorgeloos een moderne auto te rijden die zowel in de stad als op de snelweg goed uit de voeten kan. I30Na zijn introductie in 2007 is dit alweer de vierde generatie van de Hyundai i30. Het design is weer helemaal fris en van deze tijd. Daarnaast heeft Hyundai de i30 tjokvol gestopt met allerlei leuke features die je niet direct op een c-segment hatchback zou verwachten. Sinds de i40 van de prijslijst is verdwenen heeft de i30 de rol van grote broer binnen de i-familie van Hyundai overgenomen. Hyundai heeft bij het ontwerp van deze i30 vooral goed naar de concurrentie gekeken. Niet om wat zij goed doen te kopiëren, maar juist om te zien waar de concurrentie kansen heeft laten liggen. In de i30 vind je features die je eigenlijk alleen in de hogere segmenten zou verwachten. Het uiterlijk is fris maar bescheiden en vooral niet te opvallend. Hyundai i30 Private Lease is een van de voordeligste manieren om in een nieuwe Kona te rijden. Juist die combinatie maakt de i30 voor een grote doelgroep tot een interessante optie. De i30 is een veilige keus voor wie de sprong naar een alternatieve aandrijfvorm nog niet wil, kan of durft te maken, maar wel wil genieten van een heleboel luxe en rijhulpmiddelen. Private LeaseHyundai modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Hyundai Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp. Heb je besloten een private lease elektrische auto te gaan rijden? Gebruik dan een private lease-vergelijker om de beste deal te vinden voor jouw situatie. In een private lease-vergelijker filter je onder andere op het merk, type, budget, looptijd, brandstofsoort en het aantal kilometers dat je jaarlijks denkt te rijden. Door te vergelijken is in één overzicht duidelijk welke auto’s en aanbieders voldoen aan jouw wensen. Sinds 1 juli 2020 is er een regeling waarbij je subsidie kunt aanvragen wanneer je een elektrische auto koopt, maar ook wanneer je een elektrische auto gaat private leasen. Deze Subsidieregeling Elektrische Personenauto’s Particulieren wordt ook wel SEPP genoemd. Ook voor een tweedehands elektrische auto is een subsidie mogelijk. Zowel nieuwe als tweedehands elektrische auto’s moeten aan strenge voorwaarden voldoen. |